Αρχική Σελίδα
Τι θεωρούμε καταγγελία;
Οποιαδήποτε έκφραση δυσαρέσκειας σχετικά με τις ενέργειες ή παραλήψεις της Ελεγκτικής Υπηρεσίας ή του προσωπικού της, οι οποίες επηρεάζουν τους πολίτες ή/και Ελεγχόμενους Οργανισμούς, θα εξετάζεται μέσω της διαδικασίας διερεύνησης καταγγελιών όπως αυτή έχει οριστεί από την Υπηρεσία μας. [Παρακαλούμε εάν το θέμα αφορά Διαφορά ή Απάτη ή/και Σύγκρουση Συμφερόντων κάνετε κλικ εδώ για να οδηγηθείτε στην κατάλληλη φόρμα έτσι ώστε οι πληροφορίες που θα παραθέσετε να τύχουν εμπιστευτικής ή/και περιορισμένης χρήσης από την Υπηρεσία μας.] Ποιος μπορεί να παραπονεθεί;
Όποιος έρχεται σε επαφή με την Ελεγκτική Yπηρεσία και δεν νιώθει ικανοποιημένος. Για παράδειγμα, παράπονο για την Ελεγκτική Υπηρεσία μπορεί να υποβάλει πολίτης ή υπάλληλος Ελεγχόμενου Οργανισμού της.
Υπάρχουν τύποι καταγγελιών που δεν εμπίπτουν στο πλαίσιο αυτής της διαδικασίας;
Εάν ένα παράπονο ή μια καταγγελία είναι ενοχλητική ή / και επαναλαμβανόμενη, δεν θα λαμβάνεται υπόψη. Ορίζουμε ενοχλητικό ένα παράπονο ή μια καταγγελία που είναι πρόδηλο πως υποβλήθηκε χωρίς επαρκείς λόγους και ο καταγγέλλων κάνει κατάχρηση της διαδικασίας. Ορίζουμε επαναλαμβανόμενη μια καταγγελία που είναι ουσιαστικά η ίδια με μια προηγούμενη καταγγελία και που δεν περιέχει νέους ισχυρισμούς ή νέα αποδεικτικά στοιχεία. Θα λάβουμε σοβαρά υπόψη τα θέματα που θίγετε. Όπου εντοπίζουμε λάθη στην προσέγγισή μας, θα τα αναγνωρίσουμε και θα λάβουμε κάθε απαραίτητη διορθωτική ενέργεια. Νοείται ότι η πληροφόρηση η οποία θα λαμβάνεται μέσω της καταγγελίας/παραπόνου θα τυγχάνει προσεκτικού χειρισμού από την Υπηρεσίας μας..